Intecracy Group – одне з найбільших об’єднань ІТ-компаній у Східній Європі. Працюють на ринку вже 23 роки та за цей час реалізували 3 500 проєктів. В команді працює понад 2 000 сертифікованих спеціалістів.

A5 Systems займається розробкою рішення для автоматизації бухгалтерського та фінансового обліку, а також для комплексного ведення кадрових питань компанії.

Основні переваги

«Тонкий» клієнт

Робота через браузер

Пакетні рішення

Для бюджетних установ

Відкритий код

Можливість самостійного доопрацювання системи

Безпека інформації

Експертний висновок ДССЗЗІ України рівня Г3

Рахунки

План рахунку обліку в державному секторі

Надійність

20-річний досвід українського виробника

Продукти

Комплексне рішення, призначене для бухгалтерського обліку бюджетних установ, у якому враховані вимоги законодавства і реальна практика роботи установ різної відомчої приналежності, що фінансуються з державного чи місцевого бюджетів, та ведуть облік згідно Плану рахунків обліку в державному секторі.

Функціонал:
– Комплексна автоматизація всіх розділів бухгалтерського обліку.
– Можливість автоматизації управлінського обліку.
– Аналіз та контроль фінансової діяльності підприємства або установи.
– Формування звітності у відповідності до законодавства.
– Гнучке налаштування, легке навчання бухгалтерів без досвіду.
– Забезпечення умов для прийняття ефективних управлінських рішень.

Можливості
– Налаштування первинних документів.
– Інтеграція з іншими програмними системами, такими як «Казна», «Мережа», «e-Data», системами «Клієнт-банк», Електронний документообіг.
– Налаштування звітності.
– Використання ЕЦП.
– Налаштування шаблонів проведень господарських операцій.
– Сканування та додавання образів первинних документів безпосередньо з картки документа.

Продукт для комплексної автоматизації процесів кадрового діловодства, управління персоналом а також для автоматизації процесів обліку робочого часу, нарахування заробітної плати, розрахунку податків і утримань, формування регламентованої звітності.

Функціонал:

– Комплексна автоматизація всіх ділянок обліку персоналу.
– Єдине середовище нормативно-довідкової інформації.
– Автоматизована генерація документів за розкладом.
– Автоматичний розрахунок зарплати та фондів.
– Документообіг між користувачами.

Мобільний додаток для власників середнього та малого бізнесу.  Детальніше.