Комплексне рішення, призначене для бухгалтерського обліку бюджетних установ, у якому враховані вимоги законодавства і реальна практика роботи установ різної відомчої приналежності, що фінансуються з державного чи місцевого бюджетів, та ведуть облік згідно Плану рахунків обліку в державному секторі.
Функціонал:
– Комплексна автоматизація всіх розділів бухгалтерського обліку.
– Можливість автоматизації управлінського обліку.
– Аналіз та контроль фінансової діяльності підприємства або установи.
– Формування звітності у відповідності до законодавства.
– Гнучке налаштування, легке навчання бухгалтерів без досвіду.
– Забезпечення умов для прийняття ефективних управлінських рішень.
Можливості
– Налаштування первинних документів.
– Інтеграція з іншими програмними системами, такими як «Казна», «Мережа», «e-Data», системами «Клієнт-банк», Електронний документообіг.
– Налаштування звітності.
– Використання ЕЦП.
– Налаштування шаблонів проведень господарських операцій.
– Сканування та додавання образів первинних документів безпосередньо з картки документа.