Компанія “Інфоплюс” – український розробник системи електронного документообігу АСКОД на базі Oracle. У сімейство АСКОД входить 10 продуктів, що охоплюють всі аспекти діловодства в державних організаціях.

Переваги системи АСКОД:

  • підвищена надійність об’єктів документообігу за рахунок системи комплексного захисту інформації (КСЗІ)
  • надання об’єктам документообігу юридичної значимості за рахунок використання ЕЦП
  • автоматична ідентифікація користувачів
  • оперативний мобільний доступ
  • плагін для MS Office
  • реалізація політики “зеленого” офісу
  • АСКОД Корпоративний

    Перший з основних продуктів сімейства АСКОД. Класичний тип доступу до функціоналу АСКОД-платформи (Desktop-версія). Реалізовані функції системи електронного документообігу та системи електронного документознавства (зокрема, електронне діловодство), забезпечуючи при цьому створення єдиного інформаційно-комунікаційного простору і загального структурованого сховища документів.

  • Аскод WEB

    Забезпечує хмарний тип доступу до функціоналу АСКОД-платформи (Web-клієнт). Підтримує більшість популярних Інтернет-браузерів (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft IE / Edge, Opera, Safari). АСКОД WEB реалізує набір функцій, аналогічний функціоналу АСКОД Корпоративний.

  • АСКОД Мобільний

    Розгортається на планшетах і ПК під управлінням Android, Windows, iOS.

    Функціонал дозволяє:

    • вибрати з загального списку документи у відповідності до їх статусу (“Опрацьовані”, “На опрацюванні”) і реквізитів
    • ознайомитися з текстом електронної копії і змістом реєстраційної картки відібраного документа
    • розглянути і проаналізувати документ
    • сформувати по документу резолюції і завдання
    • підписати документ електронним цифровим підписом
    • узгодити і завізувати документ
  • АСКОД Портал

    Призначений для розробки інтернет-ресурсів: внутрішні і зовнішні, локальні і корпоративні веб-сайти і веб-портали. При цьому непрофільні фахівці можуть в короткий термін реалізувати основні елементи сайту / порталу: структура, функціонал, графічний інтерфейс, адміністративну частину. Може працювати в зв’язці з системою електронного документообігу, що особливо зручно, коли сайт / портал розглядається не просто як форма реклами або присутності в Інтернеті, а як елемент електронного офісу.

  • АСКОД Електронна черга

    Дозволяє оперативно керувати потоками відвідувачів, оптимізувати, контролювати і аналізувати процес проходження черги, а також роботу персоналу. Інтегрується з підсистемами АСКОД Адміністративні послуги, АСКОД Портал і Попередній запис (остання реалізує механізм попереднього запису користувача в електронну чергу через портал в online-режимі).

  • АСКОД Реєстр

    Призначений для ведення (створення, наповнення та підтримки) інформаційних ресурсів у вигляді реєстрових структур, реалізованих в якості бази даних (БД) або таблиці БД, які дозволяють акумулювати, враховувати, систематизувати, аналізувати і зберігати цифрові записи в різних форматах.

    На основі підсистеми АСКОД Реєстр можливо сформувати списки масивів, різних по:

    • формі (реєстри, кадастри, регістри)
    • типу і виду об’єкта обліку
    • типу і виду суб’єкта обліку

    Наприклад, реєстри ліцензій, ліцензіатів та ліцензіарів, випусків цінних паперів та учасників фондового ринку; кадастри землекористувачів; регістри жителів для адміністративного обліку населення.

  • АСКОД Засідання

    Призначений для організації і проведення різних за формою і адміністративному рівню колегіальних заходів (сесій і засідань рад, виконкомів, комісій, комітетів) з підтримкою рольового розподілу користувачів на оператора, координатора та учасника колегіального заходу.

  • АСКОД Архів

    Призначений для автоматизації етапів оперативного та архівного зберігання документів, розподілу статусу видимості документів оперативного та архівного зберігання, а також для фізичного поділу таких документів в базі даних корпоративної інформаційної системи.

    До складу архітектури продукту входять:

    • модуль «Оперативне зберігання» (обробляє документи з терміном зберігання, що не перевищує 10 років)
    • модуль «Архів» (обробляє документи з терміном зберігання понад 10 років і терміном «постійно / вічно»)
  • АСКОД Конструктор

    Інструмент для модернізації та розвитку базового функціоналу сімейства продуктів АСКОД, який дозволяє адміністратору або фахівцям, які пройшли відповідне навчання, адаптувати існуючі продукти до специфіки предметної області або поповнювати сімейство продуктів новими функціональними модулями і підсистемами.

  • АСКОД Адміністрування

    Дозволяє адміністратору системи:

    • вести облікові записи користувачів і їх рольових груп
    • налаштовувати зони видимості і права доступу користувачів і їх груп
    • налаштовувати алгоритми генерації реєстраційних номерів та інших правил фундаментальної і прикладної логіки
    • контролювати доступ користувачів до функціоналу системи відповідно до налаштованих прав
    • реєструвати дії користувачів
    • сповіщати користувачів про виникнення позаштатних ситуацій в системі
    • блокувати вхід в систему на період планових і позапланових робіт по сервісному і ремонтному обслуговуванню.