- Перехід в іншу програму / зміни типу операцій пов’язані з нерозумінням і супротивом
Чим більший штат компанії, тим складніше провести швидку і, в той же час, плавну міграцію. Невідомість завжди лякає.
- Чим більше даних вноситься до CRM, тим більший страх втратити їх одним махом
Страх з’являється у всіх – від менеджера, чия заробітна плата залежить від цієї інформації, до IT-директора, якому потрібно це захистити. Директорат зазвичай теж на нервах.
- Можливі проблеми з інтеграцією
Не всі системи знаходять спільну мову. Та й сам процес інтеграції може виявитися досить трудомістким і вимагати доопрацювання програмних продуктів. Обирайте мудро.
- В 99% випадках CRM – це хмарна підписка: виробник тільки надає доступ до облікового запису
Цей пункт може викликати побоювання у фахівця з IT-безпеки. Знайти локальну CRM-систему досить складно, більшість вендорів вважають за краще розміщувати серверну частину на своїх ресурсах. Проте, завантажена у систему інформація надійно захищена, а її витік безпосередньо впливає на репутацію розробника.