Mindarray Systems Pvt. Ltd. – міжнародна компанія, заснована у 2010 році, з головним офісом в Індії. Зараз є мережа партнерів та клієнтів по всьому світу. Компанія спеціалізується на ІТ-продуктах, пропонує сучасний та доступний за ціною, потужний набір продуктів – Motadata.

Motadata охоплює управління мережами та моніторинг, управління журналами і потоками та платформи для управління ІТ-послугами. Платформа дає можливість ІТ-адміністраторам та топ-менеджменту аналізувати, відстежувати і вирішувати операційні проблеми пов’язані з ІТ-середовищем компанії, ефективно відстежуючи різні системи і пристрої від різних постачальників за допомогою уніфікованої і централізованої панелі моніторингу.

Motadata – це перше рішення в галузі для ІТ-операцій, яке дійсно зіставляє показники, потоки і журнал подій та перетворює їх в корисну інформацію. Клієнти, що працюють в сфері телекомунікацій, уряду і підприємств, використовують Motadata для активного моніторингу своєї мережевої інфраструктури. Motadata пропонує повний набір ІТ-продуктів для ефективного моніторингу, аналізу та вирішення ІТ-операцій.

Infrastructure Intelligence Platform (IIP)

Data Analytics Platform (DAP)

IT Service Management (ITSM)

Intelligence Platform (IIP)

Платформа Motadata для моніторингу всієї IT-інфраструктури компанії (Infrastructure Intelligence Platform – IIP) проактивно відстежує і оптимізує всі мережеві пристрої, сервери і додатки в ІТ-інфраструктурі для управління мережею на предмет збоїв і продуктивності для максимального часу безвідмовної роботи.

Платформа збирає, виявляє та індексує дані з декількох джерел, включаючи бази даних, веб-сервери, сховища даних, віртуальні машини, URL-адреси, хмарні сервіси, проміжне програмне забезпечення та інше. IIP дозволяє користувачам шукати, візуалізувати та аналізувати дані за допомогою настроюваних панелей моніторингу і віджетів для отримання найціннішої інформації. Motadata використовує унікальну модель, яка допомагає з величезного масиву інформації визначити найважливіші показники.

Ключові особливості платформи

  • Кореляція всіх ІТ-даних на одній платформі
  • Безшовна інтеграція
  • Швидке масштабування
  • Готове рішення на майбутнє
  • Можливістю отримати загальний вигляд системи
  • Управління конфігурацією мережі (NCM)
Мережевий моніторинг

Моніторинг серверів

Моніторинг баз даних

Моніторинг віртуальних машин

URL моніторинг

Моніторинг хмари

Data Analytics Platform (DAP)

Платформа для аналізу даних досліджує машинні дані, щоб ідентифікувати тенденції та розкрити значущі ідеї з можливостями управління журналами та потоками. DAP аналізує навіть ті дані, які зазвичай залишаються непоміченими та невикористаними. А це дає змогу відкрити нові можливості та потенціали.

Motadata DAP дозволяє користувачам шукати, відстежувати, оповіщати та створювати звіти для всіх даних журналу і потоків в режимі реального часу. DAP чудово справляють з проблемами, які виникають при кореляції подій та даних. Платформа обробляє всі види даних журналу, згенерованих з декількох різнорідних джерел.

Ключові особливості платформи

  • Збір та аналіз даних з будь-якого джерела в будь-якому форматі
  • Швидкий і точний пошук
  • Реалізація безперервної відповідності
  • Забезпечення відсутності порушень безпеки
  • Відповідність пропускній здатності системи
  • «Голка в стозі сіна» буде знайдена в момент
Управління журналом

Стиснення журналу

Повнотекстовий пошук

Аналіз мережевого потоку

Звітність про відповідність

Власний агент збору журналів

IT Service Management Platform (ITSM)

Платформа ITSM, відповідає стандартам ITIL (Information Technology Infrastructure Library, бібліотека інфраструктури інформаційних технологій), пропонує сучасний інтерфейс, вбудовані шаблони та посібники, миттєвий універсальний пошук та значущі відомості, які допомагають ІТ-командам ефективно працювати та оптимізувати надання ІТ-послуг.

Платформа сприяє зменшенню кількості вхідних заявок (тікетів), допомагає створити централізовану базу знань, спрощує управління декількома активами, відповідає вимогам аудиту та покращує ефективність роботи IT Service Desk.

Ключові особливості платформи

  • Автоматизація робочого процесу
  • Вища рентабельність інвестицій та підвищення продуктивності
  • Безшовна інтеграція
  • Автоматичне виявлення активів
  • Усунення вразливості системи
  • Мобільний додаток – Android та IOS
Управління інцидентами

Управління проблемами

Управління змінами

Управління знаннями

Управління активами

Управління Windows-патчами