Світова пандемія змусила організації адаптувати свою діяльність, щоб дозволити своїм працівникам працювати з дому. Це призвело до непередбачуваних змін в ІТ-вимогах, з упором в першу чергу на безпеку і доступність. Щоб безпечно орієнтуватися в ці невизначені часи, ІТ-лідерам важливо бути в курсі тенденцій, які можуть вплинути на їх рішення щодо управління ІТ-операціями.

Тенденція 1 - Робота в будь-якому місці

Це зростаюча тенденція, коли організації децентралізують персонал і операції відповідно до потреб свого бізнесу. Це дає можливість ширшого вибору талантів, оскільки організаціям не обов’язково набирати персонал в певній географії. Оскільки бізнес-команди розкидані, використання NMS стало вирішальним фактором для забезпечення надійного моніторингу.

Тенденція 2 - Адаптація AIOps (Artificial Intelligence for IT Operations)

Дані показують, що ІТ-організації почали роботу над комплексними ІТ-проєктами, включаючи міграцію в хмару, модернізацію ІТ і цифрову трансформацію. Іншими словами, складність зростає в геометричній прогресії.

Основні ІТ-проблеми (відповіді фахівців)

89%

Прогнозування і запобігання

90%

Кореляція даних по доменах

86%

Неконтрольований потік даних

Тенденція 3 - Трансформація технологій на основі даних

Практично всі бізнес-команди згодні з тим, що 50% логів є одним з найбільш недовикористованих джерел даних. Тому що логі майже миттєво показують зміну поведінки і надають детальну інформацію про причини цієї зміни.

Організації почали використовувати передовий досвід NMS для підключення до Інтернету речей, мережі програмного рівня і хмарних сервісів, щоб забезпечити максимальний час безвідмовної роботи і оптимальну продуктивність мережі.

Джерела даних, які не використовують повною мірою

50%

логі

41%

метрики

35%

попередження

Тенденція 4 - Модернізація

Щоб забезпечити послідовний розвиток інфраструктури підприємства, підтримання основних операцій розглядається як безперервний процес, а не як разовий проєкт. Підприємствам необхідно буде координувати інфраструктуру на своїй території і за її межами, щоб мінімізувати застаріле обладнання.

Тенденція 5 - Безперервність роботи

ІТ-послуги повинні бути безперервними, незалежно від зовнішніх чинників, з автоматичним розгортанням і мінімальним сенсорним обслуговуванням.Згідно зі звітом Gartner: до 2025 року 60% організацій будуть використовувати інструменти автоматизації для розгортання нових обчислювальних ресурсів, скорочення часу розгортання і підвищення гнучкості.

Якщо бути точним, система мережевого моніторингу повинна бути спроєктована таким чином, щоб дозволити організації мати централізоване уявлення по свої ІТ-активах.