На сьогодні організацію та контроль роботи з документами важко уявити без використання сучасних автоматизованих систем, що переводять документи в електронний формат. Головна проблема в тому, що більшість з них, містить складний та неосяжний набір функцій. А тепер уявіть, що створення актів, наказів, реєстрація службових та інших нормативно-правових документів на вашому підприємстві та доступ до них здійснюється в декілька кліків.

На вебінарі ви дізнаєтесь про рішення Megapolis.DocNet для сумісної роботи з документами, використання вбудованого редактора OnlyOffice для створення документів, їх форматування та спільного редагування і рецензування.

Питання, які будуть розглянуті:

  • встановлення локальної офісної хмари OnlyOffice
  • оптимізація та робота з проектною документацією 
  • інтеграція функціоналу OnlyOffice в систему електронного документообігу Megapolis DocNet 
  • інструменти вбудованого редактора для створення документів, форматування, спільного редагування і рецензування

Кому буде корисно:

  • держслужбовцям
  • фахівцям з документообігу
  • начальникам відділу забезпечення та документообігу
  • контролерам
  • адміністративному персоналу
  • менеджерам з персоналу

Спікери:

Андрій Михалюк, CEO CoreWin – офіційного дистриб’ютора OnlyOffice
Ольга Дембицька, продакт менеджер Megapolis.DocNet

Дата та час:

29.09.2020 (вівторок), об 11:00