Система електронного документообігу для обміну документами з зовнішніми контрагентами з використанням ЕЦП.

Підписання документів, що мають юридичну силу. Автоматична перевірка відповідності коду ЄДРПОУ і ЕЦП. Підтримка ключів всіх АЦСК України.

Доступ 24/7 через веб-браузер. Дані зберігаються в хмарі або на сервері клієнта.

Переваги DEALS

Скорочуються

трудові і часові витрати на ведення зовнішнього документообігу

Зникає

необхідність відправляти оригінали документів і чекати на їх повернення

Спрощується

процес узгодження і підписання документів

Зменшуються

витрати на закупівлю канцелярії і друк документів

Захист персональних даних в системі DEALS заснований на принципах GDPR, а саме:

  • псевдонімізація
  • налаштування доступу до документів та його аудит
  • шифрування при передачі і зберіганні даних
  • видалення персональних даних, отриманих від клієнтів в процесі тестування / при наданні технічної підтримки

Основний функціонал

Онлайн-чат з контрагентом

Просте підключення нових контрагентів

Архівація документів

Одночасний підпис декількох документів

Систематизація юридично пов’язаних документів в одній папці (угоді)

Зручний пошук угод, контрагентів і конкретних документів

Інтеграція з існуючими обліковими системами і системами електронного документообігу

Обмін файлами будь-якого формату (.pdf, .doc, .xls, .txt, .jpg, .dbf etc)

Великий список доступних для роботи документів

Система DEALS ліцензується за кількістю підписів на рік. Ви можете замовити тестову версію DEALS і отримати 90 підписів, що діють протягом 20 днів. По закінченню цього терміну система запропонує вибрати в Кабінеті користувача відповідний тариф.