Terrasoft – вітчизняний розробник CRM-систем, що працює на ринку з 2002 року. На сьогоднішній день продукти компанії вже визнані лідерами в своїй галузі. Офіси Terrasoft знаходяться в шести країнах, а розвинена партнерська мережа охоплює більше 30-ти.

Terrasoft пропонує bpm’online – комплексну, повнофункціональну платформу, яка об’єднує додатки для маркетингу (bpm’online marketing), продажу (bpm’online sales) і сервісів (bpm’online service).

Bpm’online sales

потужна система управління продажами (Sales Force Automation, SFA)

CRM-система для управління продажами всіх типів: від невеликих замовлень до тривалих корпоративних угод. Використовуйте готові процеси для управління повним циклом продажів!

Основні можливості Bpm’online sales

– повна інформація про клієнта

– історія спілкування і співпраці з контактами

– оцінка наповненості профілю клієнта

– аналітика всієї бази контактів

– корпоративна соціальна мережа

– єдиний центр сповіщень (телефонія, пошта, завдання, розклад)

– аналітика комунікацій

– єдиний реєстр всіх продажів

– повна історія кожного продажу

– контроль поточного стану угоди

– аналіз конкурентів та продажів (воронка і динаміка продажів, ефективність роботи менеджерів)

– реєстр всіх замовлень

– графік поставок і оплат

– погодження та візування умов у замовлені

– повна історія замовлень

– управління рахунками та контроль оплат

– аналітика замовлень та рахунків

– планування продажів в залежності від менеджера, регіону чи напрямку

– порівняння показників за різні періоди

– просте управління всіма контрактами, специфікаціями і додатковими документами

– наявність електронних версій і фотокопій контрактів

– відстеження деталей контрактів і історії правок

– можливість створювати контракти вручну або автоматично на базі замовлень

– незалежно від складності та розміру портфеля товарів / послуг, вся інформація про них зберігається в системі

– можливість інтеграції каталогу з уже наявною ERP-системою для підтримки актуальності даних

– єдине сховище документів

– візування документів

– управління пов’язаними документами

Вартість Bpm’online sales

team

$15 user/month*

для SMB-компаній

з довгими, прямими продажами: побудова воронки продажів від ліда до укладення контракту

commerce

$20 user/month*

для ринка e-commerce

ідеальний продукт для електронної комерції та компаній з коротким циклом продажів

enterprise

$40 user/month*

для великих компаній

з різними каналами продажів: прямі продажі, дистриб’юція, електронна комерція і торгові точки

*Оплата проводиться в гривнях по курсу НБУ на день оплати

Bpm’online marketing

CRM-система для управління мультиканальними комунікаціями

Персоналізовані маркетингові кампанії для збільшення кількості клієнтів, розкручування бренду та аналізу виконаних дій.

Використовуйте інструменти маркетингу для безперервного діалогу з кожним клієнтом. Оптимізуйте стратегію комунікацій.

Основні можливості Bpm’online marketing

– соціально-демографічні дані по клієнтах

– засоби зв’язку і бажані канали комунікацій

– відстеження купівельної і не купівельної активності: дії на сайті, історія замовлень та звернень

– історія комунікацій

– статус клієнта і динаміка його зміни

– можливість створювати вибірки в залежності від активності на сайті, історії покупок і замовлень, каналу комунікації і т.д.

– автоматичний розподіл користувачів на групи у відповідності до вибраних фільтрів

– відстеження дій відвідувачів на сайті, в тому числі з URLs, які динамічно генеруються

– збереження історії відвідин сайту як до, так і після реєстрації ліда

– трекінг каналів і джерел генерації лідів

– відстеження кампаній, завдяки яким отримано лід

– зручний інтерфейс для роботи з потребами клієнтів

– моніторинг джерел, які дають найбільший прибуток

– аналіз динаміки залучення та ефективності каналів лідогенерації

– візуальний дизайн кампаній

– запуск кампаній вручну для заданої аудиторії чи події для кожного учасника

– тригерні листи, які відправляються згідно до події (активність на сайті, купівельна активність, дані профілю, комбінація подій різного типу)

– автоматизовані потоки листів

– розгалуження кампаній, в залежності від переходу по конкретному посиланню у листі

– генерація лідів з кампаній

– візуальний дизайнер контенту

– бібліотека шаблонів розсилок

– ручний чи відкладений запуск розсилок

– спліт-тести розсилок

– облік всіх подій щодо розсилок: відкриття, hard/soft bounce, переходи за посиланнями

– аналіз результатів розсилок

– карта переходів за посиланнями

– управління контактами, які відписалися

– визначення дати та місця проведення

– контроль бюджету

– моніторинг відгуку щодо заходу

– облік маркетингових матеріалів та макетів

– надання прав доступу працівникам

– визначення різних ролей користувачів

Bpm’online service

хмарне рішення з готовими процесами для управління повним циклом обслуговування

Керуйте зверненнями та автоматизуйте регламенти обслуговування, завдяки закладеним в систему бізнес-процесам.

Вибудовуйте персональні комунікації з клієнтами – поєднайте в єдиному вікні системи всі звернення незважаючи на канал, з якого надійшов запит: телефон, e-mail, чат, соціальні мережі чи клієнтський портал.

Основні можливості Bpm’online service

– вся інформація про клієнтів в одній програмі
– клієнтський портал з індивідуальними аккаунтами, базою знань і т.д.
– єдине вікно оператора контакт-центру
– автоматизація будь-якого внутрішнього процесу: від затвердження документів до співробітництва у складних проектах за участі декількох команд
– класифікація запитів по різних категоріях: інциденти, запити на обслуговування, консультаційні послуги
– запобігання повторюваних масових інцидентів і активне інформування клієнтів про відомі помилки
– моніторинг та контроль запуску релізів
– реєстрація всіх видів сервісів, необхідних для обслуговування клієнтів у відповідності до різних рівнів обслуговування
– синхронізація та інтеграція з відомими додатками та програмами (Excel, Google, MS Exchange)
– налаштування персонального інтерфейсу

Вартість Bpm’online service

Сustomer center

$25 user/month*

робота зі зверненням клієнтів

по всім каналам комунікації, а також автоматизація завдань контакт-центрів

Service enterprise

$45 user/month*

для середніх та великих компаній

управління зверненнями клієнтів, а також автоматизація задач підрозділів, які надають операційну підтримку

*Оплата проводиться в гривнях по курсу НБУ на день оплати

управляйте бізнес-процесами компанії