WiseTeam – литовська система для управління продажами, проектами і завданнями. Вона об’єднує кращі методики – kanban, scrum, A3, sales pipeline і itil.

WiseTeam ідеально підходить для тих, чия робота пов’язана з наданням послуг:

  • консультантів
  • адвокатів
  • дизайнерів і архітекторів
  • інженерів
  • ріелторів
  • PMO-відділів

Kanban – Управління завданнями і часом

Всі завдання, пов’язані з проектами, продажами і внутрішньою діяльністю, плануються і контролюються в режимі реального часу. Вони відображаються на інтерактивній дошці Kanban, що дозволяє легко делегувати завдання, зосередитися на завданнях тижня і бачити майбутнє навантаження колег. По кожному проекту представлена ​​зведена інформація, а виставляння рахунків займає лічені хвилини.

Управління портфелем проектів

Плануйте проект, його діяльність, результати і бюджет. Відтепер ви можете відстежувати стан проекту в режимі реального часу і надавати результати у зазначений термін, в рамках обсягу і бюджету, що були погоджені. Контролюйте не тільки один проект, але і весь портфель проектів компанії.

Система управління продажами

Зберігайте інформацію про потенційних клієнтів, їх співробітників та відстежуйте можливі угоди (opportunities). Оцініть роботу відділу, побудувавши поетапну воронку продажів. Система проводить сегментацію потенційних і поточних клієнтів, допомагає організувати і провести маркетингові кампанії, відстежити ефективність їх реалізації.

Функціонал WiseTeam

Продажі

Керуйте лідамі, клієнтами та угодами. Проводьте маркетингові кампанії і працюйте з воронкою продажів.

Управління проектами

Складайте структуру робіт проекту за методологією Гантта, плануйте бюджет, керуйте фінансовими показниками і виділеними ресурсами. Відстежуйте якість виконаних робіт і затверджуйте проект.

Управління завданнями

Ставте завдання собі і колегам, відстежуйте витрачений на їх виконання час, і все це з урахуванням принципів kanban, agile, scrum.

Відстеження робочого часу

Плануйте зустрічі та запрошуйте колег. Слідкуйте за продуктивністю співробітників, монетизацією їх робочого часу і виставляйте рахунки клієнтам. Передбачена інтеграція з Google Calendar, робота з персональним і командним календарями.

Процеси

Стандартизуйте діяльність співробітників по виконанню певних завдань або етапів проекту. Економте час на виконанні завдань. Ініціюйте процес як вручну, так і автоматично.

Управління якістю і послугами

Реєструйте звернення клієнтів і вирішуйте їх, створюючи завдання, інциденти або запитуючи зміни. Визначайте, оцінюйте і керуйте проектними ризиками за допомогою інструментів, що відповідають стандарту ISO 9001.

Фінанси

Система управління бонусами, рахунками-фактурами і рахунками-проформами, платежами і бюджетом компанії.

Спільна робота

Делегуйте завдання, налаштовуйте нагадування собі і колегам, коментуйте ліди і можливості, налаштовуйте ролі і права для користувачів.