Yva.ai допомагає компаніям утримувати ключових співробітників, керівникам створювати команди мрії, а співробітникам розвиватися і досягати більшого за допомогою етичної та надійної HR-аналітики на основі штучного інтелекту.

Проєкт Yva.ai почався в 2014 році. Після десятків інтерв’ю з керівниками різного рівня команда вирішила створити повноцінну аналітичну систему, яка могла б передбачати звільнення, конфлікти, вимірювати і підвищувати залученість співробітників. Так народилася Yva.ai – система розумного зворотного зв’язку для управління ефективністю бізнесу. Зараз у Yva.ai два офіси: офіс в Кремнієвій Долині та Росії. Команда налічує 35 фахівців.

Унікальна відмінність Yva.ai від інших систем в тому, що Yva поєднує поведінкову аналітику (пасивний зворотний зв’язок) і своєчасні, персоналізовані опитування (активний зворотний зв’язок). Серед найнеобхідніших інструментів Yva можна виділити: прогнозування звільнень ключових співробітників, аналіз організаційної мережі, динамічне сканування залученості та показники продуктивності.

Щорічних опитувань співробітників вже давно недостатньо. Прийшов час перейти на розумний зворотний зв'язок

Вигорання працівників: втримайте ключові таланти

ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ, МЕНЕДЖЕРІВ, КЕРІВНИКІВ І HR

Проскануйте організацію, побачте основні проблеми, знайдіть рішення та сприяйте залученості ваших співробітників.

Щотижня Yva.ai формує звіт з індексами вигорання співробітників і причинами їх невдоволення. Рекомендації Yva.ai дозволяють виправити проблеми до того, як ключовий співробітник прийняв рішення про звільнення.

Зробіть своїх співробітників щасливішими

ДЛЯ КЕРІВНИКІВ І HR

Недостатньо проводити опитування про залучення двічі на рік. Використовуйте безперервний зворотний зв’язок від співробітників, щоб сформувати корпоративну культуру, орієнтовану на людей.

Yva.ai збирає зворотний зв’язок від кожного співробітника не тільки через мікроопитування, а й через анонімну аналітику співпраці, щоб виявити успішні практики та проблемні зони.

Розумні опитування 360: розвивайте лідерські якості співробітників

ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ, МЕНЕДЖЕРІВ, КЕРІВНИКІВ І HR

Виходячи з моделей цифрової взаємодії, Yva.ai «знає», кого про кого питати. Це називається «розумний зворотний зв’язок 360».

Такі опитування дуже точні, легко масштабуються та працюють в режимі реального часу. Кожен співробітник і керівник отримує персональний звіт і рекомендації, які дозволяють їм досягти кар’єрного росту та професійного розвитку.

Організаційно-мережева аналітика

ДЛЯ КЕРІВНИКІВ І HR

Організаційно-мережевий аналіз допомагає керівникам виявити неформальних лідерів і лідерів думок, здатних розвивати міжфункціональне співробітництво, корпоративну трансформацію і клієнтоорієнтований підхід. За допомогою неформальної організаційної мережі ви зможете контролювати всі етапи трансформації: до, під час і після.

Переваги Yva.ai

Анонімність

В Yva.ai всі дії та зворотний зв’язок від співробітників є анонімним. Дані збираються, як мінімум для групи з 5 співробітників.

Без аналізу змісту

За замовчуванням Yva.ai не зберігає і не аналізує зміст повідомлень, тим самим захищаючи особисту конфіденційність.

Особисті джерела

Yva ніколи не аналізує особисті джерела даних, такі як особиста електронна пошта, SMS, WhatsApp, Facebook, LinkedIn, Instagram.

Локальна установка

При установці в хмару або локально всі дані знаходяться в периметрі мережі клієнта.